14 July 2017

Single!

Annyeonghaseyo
Assalamualaikum w.bt

hai everyone (baca dengan cara dan lenggok fatimah ye)..kebetulan sambil tunggu bas nak balik keje terdatang pulak idea nak mengarang seposen dua..kalau tengok tajuk entri ni,apa yang korang fikir?

sekarang ni kalau pegi mana2 mesti orang tanya dah berpunya ke belum kan terutamanya yang jenis sorang2 macam aku ni..balik kampung waktu raya ke tak raya ke mesti tak boleh lari dari hal ni..mak aku pun pernah kena sound dek aku sebab dia punya risau aku bujang haih melampau sangat (jangan tiru i tau nanti jadi anak derhaka)

pahamla orang tua kan lagi2 kita ni anak perempuan yang kuat berjalan tanpa teman..kat kL pulak tu of course la dia risau..sekarang pun macam2 hal jadi..Nauzubillah,mintak jauh la dari semua tu

tapi jadi bujang ni ada baiknya juga..macam kalau nak pegi mana2 ke tak perlu terikat kena maklum dekat bf la bff la teman tapi mesra ke..U walk by your own (ececece speaking)..tak perlu nak berjanji bagai,nak set tempat pegi mane sebab kau ikut je mana kaki kau nak melangkah..betul tak?

kau nak beli ape pun takde orang nak larang..nak makan pun ikut citarasa sendiri..tak perlu nak pikir eh membe kau ok ke tak ke..cuma itulah lihat orang yang dah ade partner suami/isteri ada anak,terasa la jugak nak berpasangan secara halal..hehe

*ini myvi putih aku punya 'namja chingu' sekarang tapi tak berani nak bawak..kena cari driver cepat2 ni


tak salah bujang kalau itu yang membahagiakan Masanya akan tiba..Allah dah aturkan yang terbaik untuk ummatNya..doakan aku cepat bertemu jodoh yer :)

Salam selamat malam


No comments: