01 June 2011

Perkenalan kami bermula disini

salam semua...

ececece.. ayat amacam haprak je kan.. wakakka.. bukan detik bercinta taw tapi detik2 di mana kami berkenal-kenalan, berbobok, gurau senda dan macam2 lagi.. semuanya hanya di sebuah radio yang sudah setahun lamanya dijayakan.. time mula2 masuk tu, tak tahu la pulak ada ruangan sembang kat sana.. sekali masuk, kenal orang macam tu macam ni, hah terlekat la kat sana sampai ke pagi.. haha.. best kot dok sana.. siyesly.. masa masuk kat sana, semua tak kenal.. dua minggu lebih rase aku dok sana rasa macam setahu lamenye.. cepat ngam dengan diorang.. 

DJKK
melalui penulisannya, dia seorang yang baik.. sudah berpunya tapi.. hehe.. dia memang baik dan low profile.. sporting

DJSEBETULNYA
even tak kenal lagi, tapi aku suka dengan keletahnya yang tak gering gusi.. ada je lawaknya bila bergandingan dengan DJ IJUL.. lawak habes dan memang asyik nak dengar je diorang berceloteh.. diorang ni macam arwah din beramboi dan paknil la pulak aku rase.. hehe

DJ IJUL
si kurus kering kalau tengok dek gambarnya di fb.. hehe.. tapi berbakat dalam dunia dj.. suka bila dia duet berdj dengan DJBETOL,, dan dia suka ketawa dan aku suke dengan ketawanya.. hahaha

DJINSOMNIA
pelik kan nama dia.. suara dia ayu je time berdj.. tp sporting.. hehe

DJANASZ
nama katanya asal dari demam panas tapi tak tahu la betol ke tak.. tak pernah lagi dengar suara dia berdj.. kurus jugak dia ni.. hee


ROZAA
dj jgok dy nie.. tapi xpernah dengar suara dia.. baik dan sporting.. 

NASIHAHNASIR
lawa tapi sudah berpunya.. hehe

MISHTAMAO
ni sorang lagi dj.. plik jugak nama dia.. kami panggil dia mish.. ayu je suara dia bila di konti.. 

NADWAAA
peminat fanatik bola.. kurus sangat dia ni.. hehe.. 

NINIEMAZNI
haa,, yang ni orangnya memang  lawa tapi dah berpunya jugak.. hehe.. kuat berceloteh jugak ni.. bakal cikgu 

SAYAANUARZAIN, BADIGOLL, HAFIZULAIZAT, ADIK95
haa.. 3 serangkai ni memang sesuai la kalau kat radio sana.. banyak sangat topik yang nak dibualkan kalau ada diorang tapi aku terhibur la.. diorang ni nakal.. nama pon pelik2.. sampai sekarang taknak letak nama sebenar.. malu ape nye eh.. tapi diorang ni kelakar.. ADIK95 tu paling muda antara kami2.. dia ni pon boleh tahan kebobokan dia.. haha.. adik ni sweet la.. dia baik.. satu lagi kuat menyamar diorang ni.. hehe

CT NORADILA
sorang lagi bunga dalam radio ni.. muda lagi.. orangnya kiut miut gitu.. 

MIZII86
laki2 yang sekepala dengan aku.. suka layan lagu nustang sampaikan ter"digosipkan" dengan aku tapi kena jaga2, dah berpunya tu.. kan tak pepasal aku jadi mangsa simbah asid kan.. hehe.. taknak aku.. tak kawen lagi.. ngeh2


ok la.. tu serba sedikit pasal kawan2 aku kat radio sana.. ramai lagi tapi tak larat nak cerita perihal satu2.. heehee.. siyesly aku hepi dok berbobok di sana.. wakakkaa.. hopefully aku dapat jumpa diorang semua suatu hari nanti.. and kepada kawan2 sekalian, kalau terbaca ni, jangan la cakap saya cantek ke comel ke sebab dalam gambar edit 16 inci.. kat luar macam hampeh tahu.. haha

kepada kawan2 kat  luar sana yang nak dengar radio melaui intenet boleh layari SINI tahu.. best.. dengan dj yang nakal nye.. hehe







8 comments:

JMR said...

sapa diorg ni sumer??:--p

aku adalah aku... said...

tq akak tp dyla x cute pn akk lagi cute dr dyla hehee

Nobita Sensei said...

jangan nakal-nakal sangat yer~

zakiah ghani said...

j.m.r:kwn2 kat chatroom.. haha.. meh la join sekaki

zakiah ghani said...

dyla:kui2.. ye la tu eh

zakiah ghani said...

nobita sensei:nakal??mksdnye??

aLieF si Muncung ManiS said...

rapat dgn dj radio ke?? wahhh..boleh tuju lagu?? nnti prmote la alief kat radio ye kiah..hehe..gurau je

hamzah ian said...

naik kete je dengar radio.. huhu