12 May 2011

segalanya tamat........

assalamualaikum.. 

fuuuuuuuuuu.. fuuuuuuu.. fuuuuuu.. penuh dengan tahi cicak dah blog ni.. baru merasa nak update.. ada orng rindu tak eh??keh3.. perasan.. sedar tak sedar dah 3 tahun aku bertapak di bumi UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA ( UPM ) sebagai mahasiswa sains alam sekitar.. rasa macam sekejap je kan bila dah habis.. ingat dulu masa first year, hari2 dok pikir bila la nak habis.. bila dah habis rasa boring pulak.. hadeh!!

tapi... aku nak STOP dah belajar.. penat seyh.. cukup la 15 tahun dok belek buku, buat homework, esemen, thesis, present.. sekarang aim aku nak cari kerja, nak kumpul duit, beli kereta.. kawen lambat lagi eh sebab no calon lagi.. wahaha.. dan aku bersyukur sangat2 sebab result aku untuk final sem ni meningkat dan yang paling penting aku dapat second class upper.. takpela tak dapat first class pon, bersyukur dah dengan apa yang aku dapat.. alhamdulillah.. 



ha.. ni lah mende yang aku dok berhempas pulas menyetelkannya.. sakit kepala hotak nak buat mende ni taw.. nanti korang final year nanti korang akan rase jugak.. hehe.. tak tido malam la gamaknya.. alhamdulillah aku dah hantar dah.. markah pon dah dapat ^^



ni pulak sijil finishing school tandanya aku dah tamat belajar.. tapi sekarang UPM dah buat kelainan.. yang tak final year pon kena amek tapi diorang kena amek 3kali.. kitorang nasib baik sekali je.. wakakaka.. siap ada star lagi tu.. ngeeee.. i like

mood : nak cari kerja & tunggu konvo =)


3 comments:

JMR said...

pasni cari kije lak, leh blnja aku..hikhikhih

zakiah ghani said...

jamar:uiiiii... no hal kalo gaji banyak.. ahah

ziera said...

Tahniah Zack!!!
wohoo~~ akhirnye pengorbanan kite selama 3 tahun dah berakhir kn...

muda lagi kn...
jangan kahwin lg..
p cari keje n kumpul duit byk2 dulu...

Good Luck for your future life, Zack!