18 April 2011

Jom Kenali Blogger's

wink2.. nak join segmen lagi... aku kena tag dek KIC ni ha.. 



meh la ikot aku join sekaki.. tekan header atas tu yer.. actually baru first time bukak and jenguk2 blog cik reena ni.. bagi aku, blog dia look nice dengan berlatarbelakang warna hitam.. tampak elegan gitu.. dia punya widget pon tak berterabur.. 

FYI, blog aku ni baru je ditubuhkan.. tak ingat la tarikh bila tapi yang pasti NOVEMBER 2010.. aku berblogging ni sebab nak kenal dan tau macam mana kehidupan seorang blogger.. lame2 jadi seronok sebab dah dapat kenal ramai orang even tak nampak muka lagi.. dapat banyak tips dalam berblogging dan macam2 la..

and blogger idola aku ramai.. especially blogger2 otai yang fans dan followers dah ramai giler.. macam mana la diorang leh wat orang suka blog diorang eh.. mmmm.. kena cangkul lebih ni.. bak kata Ogy Ahmad Daud.. 


due 30 April 2011.. sape2 yang tak kena tag tu, nak join pon boleh.. hehe


1 comment:

lini hasnan said...

ye baiklah puan zack! gua akan buat.hehe