21 November 2010

Menghilangkan Tension Yang Tak Berapa Nak Stress..

Assalamualaikum & salam sejahtera..

Huh, akhirnya dah habis paper exam final aku.. wah, suke gile tapi agak tension la jugak sebab exam pagi tadi aku tak boleh jawab.. uwawawa.. gile die punya soalan, agak mencabar keremajaan aku la.. hahahha.. memang beb, soalan die macam kami ni dah ambek phd kot.. aku ni, kalau exam pasal fakta-fakta mana la aku reti sangat kan.. auta boleh la.. tapi, lantak la.. jawab pon sudah, dah abes pon.. masa mana boleh undur balik kan.. huhu

Sempena meraikan penghabisan exam kami bagi semester 5 ni, dalam pukul 12.00pm, aku bersama membe2 aku merancang ( bukan rancang pon, memang dah nak kluar.. haha ) ke midvalley sebab nak hilangkan kepuasan duduk kat kolej ha.. kami ni tak boleh duduk kat kolej lama2, naik kematu punggung kami.. ahaks.. so, kitorang pon keluar la ni.. sammpai je sana, kami ronda2 kuala lumpur dulu.. pastu perut aku dah mengeluarkan pelbagai jenis lagu dah, lapar beb.. teros pegi membedal @ melantak kfc.. maklumla kami dah lama tak makan, mengidam.. tapi bukan mengidam sebab pregnant tau, jangan salah faham korang:-)

Lepas siap membelasah ayam2 yang sedap sungguh tu, kami pegi solat and then memulakan operasi kami iaitu... jeng2, bergambar.. hehe.. pantang jumpe tempat2 cantek beb, ambek gambar teros.. kami ni kaki gambar :D

Settle bergambar, kami blah la dari situ.. dok lame2 kat situ lagi tension, ramai nyah orang kat sana.. pening2.. semua bangsa ada, satu malaysia la katakan.. 


berjaya jugak aku pakai shawl ala2 siti :-)


hahha... aku gelak sorang2 tengok gambar ni.. kanak2 ribena :-)

model permata hijrah sekejap.. ahaks~

nak amek gambar LV kat belakang sebenarnye.. hehe
 
yang ni gambar xboleh bla kan, siap ada effect kat tangan aku.. ajaib tu.. huahuahua

comey.. like to be fren wif them.. ika, anan & kirah~
Agak enjoy jugak la kitorang tadi.. tapi kalau la duit belambak dalam poket kami, alamaknya terlebih enjoy la pulak.. semua bende nak beli.. tambah2 pulak ada sale.. lagi la berpinar2 mata kami ni ha.. hehehe.. nway, memang best r keluar dengan diorang ni.. sporting habess.. frens forever la :-)


 

No comments: