07 January 2011

kenapa.....???

kenapa aku tak boleh nak gembira macam orang laen.. macam kapel2 laen.. segala jenis macam2 la.. aku nak gak hepi.. aku taknak ada orang kacau dalam hidup kami.. dalam hubungan kami.. tapi dia tak paham.. dia tak mengerti apa yang aku rasa.. aku sakit ke sedih ke hepi ke ada dia ambek tau ke tak ntah.. hati, jiwa, perasaan ni dah lali dah dengan maki hamun, herdik, nanges memanjang sebab dia.. kenapa girl tu still nak kacau kita.. kenapa.. kenapa.. aku tak kacau girl tu pom.. aku tak kacau hubungan girl tu pom.. kenapa girl tu nak jadi orang tengah untuk memutuskan kami.. aku nak si dia yang dulu.. yang tak pernah maki hamun, herdik aku.. yang menggembirakan aku.. yang tak tipu aku.. yang tak buat aku menangis.. tapi boleh ke aku dapat dia macam yang dulu.. ku hanya mampu berdoa.. 



luahan hati.. ikhlas dariku insan yang amat sering disakiti olehmu.. 





No comments: