13 January 2011

Puaskah by Wali

saya nak berblog la.. saya buhsan.. saya  berblog bukan nak cari lelaki la.. saya tak desperate.. saya berblog ni nak cari duit..  sebab tu saya add nuffnang.. sebab tu saya masuk contest.. saya tak suka la curang2 neh.. cuba la paham situasi dan perasaan saya.. 



puaskah by wali band


Puaskah kau lukaiku
Puaskah kau sakitiku
Puaskah khianatiku
Puaskah hoo.. Sayangku


Di manakah nuranimu
Di mana akal sehatmu
Sekarang kau campakanku
Setelah kau dapatkanku


Reff:
Mungkin hanya bila ku mati
Kau ‘kan berhenti ‘tuk menyakiti
Sampai kapan aku begini
Terus begini
Terus engkau lukai


Ingatlah saat yang lalu
Saat kau peluk diriku
Tapi kini semua lalu
Kau tega khianatiku


Back to Reff


nak masukkan video tapi tak download lagi.. huhu.. sigh!!




No comments: