06 January 2011

Zaman 2nd Year..

salam mesra abadi dan salam satu malaysia..

first sekali aku nak bagitau yang aku terpakse delete entry "awk,,,sy syg awk,,awk bca tau" sebab ada reader yang tak suka entry tu.. actually entry tu aku amek dr note fb seseorang.. entry tu bukan original aku tulis.. aku takot nanti readers salah paham and salah tafsir aku je.. huhuhhu

ok.. back to the topic.. masa aku 2nd year kat upm and kat kolej tun perak ni, aku telah dilantik menjadi majlis tertinggi mahasiswa kat kolej.. bukan nak berlagak ok, saje nak bagitau.. actually aku tak suke sangat pegang jawatan besar2 ni.. serabut otak sebab meeting memanjang.. kalo sampai malam ok ag.. ni sampai pagi.. huh, amat penat.. dengan kena handle aktiviti lagi.. dalam banyak2 aktiviti or jawatan yang aku pegang time 2nd year ni, aku paling suke jadi fasilitator tyme orientasi budak2 baharu.. sebab fasi dapat kenal budak2 awal2 lagi and budak2 pon kenal kite dulu.. femes la kejap.. agaggaagaga.. 








barisan pembantu2 universiti yg terbaek la..


student kt dpn dgr ceramah... kami kt belakang,posing je.. hehe


with juniors.. 


ni time kem pembantu universiti.. pikah, bib, anan and aku..


aku letak gambar ni suh korang caye.. haha


terbaek di pasaran


1,2,3.. bla2.. kena bilang cukup ke tak.. nanti ada lak student sesat


aku, mumtaz and bib di bawah sinaran matahari


dalam bas pom sempat posing mai ni ea.. hehe




juniors buat simbol kolej.. TP stand for tun perak.. cantekkk


ok dokie.. memang best jadi pembantu universiti ni.. sanggup tu kami korbankan cuti semata2 untuk adik2 ni.. hehhe..

No comments: