25 January 2011

Money Guess

assalamualaikum.. 


hai.. sudah lama aku tak meng'update' blog ni.. bukan takde masa tapi malas.. boleh tak??huahuahua.. aku update ni pon sebab aku terpegun nak masuk contest teka duit ni.. macam menarik.. hehe..




banner ''Money Guess"


nak dapat duit.. agak teruja la beb.. hehe.. 



sila kira


setelah dihitung, dianalisis, dikira, dicampur aduk.. maka aku dengan rasmi nak bagitau jumlah yang aku dapat ialah RM178.00.. banyak susah jugak mau kira ini duit ma.. sebab dia berlayer2.. macam kek lapis da.. hehe.. 


so, next step aku nak men'tag' blogger2 laen tapi aku nak tag sorang aje.. maka, my victim is seorang cikgu cik nurul fatihah kamaruddin.. selamat menjawab ye :-)


kalau anda mau tau lebih lanjut tentang contest ni, boleh refer teka duit.. dia punya due date contest on 15 feb 2011.. ayuh kawan2.. ramai2 join~


adios amigos.. lalalala~


No comments: