14 December 2010

Burn, Burn, Burn.. Tidakkkkkkkkkkk!!!!

opsss... uhuk uhuk uhuk.. terbatok2 orang2 yang bernama burn kat luar sana.. tapi entry ni bukan aku nak cerita pasal orang yang nama burn taw.. aku nak cerita pasal kulit muka aku yang dah burn gara-gara jadi promoter HOYA kat jomheboh bukit jalil aritu.. dah la muka aku ni macam tak cantek ( ayat laen untuk hodoh.. hehe ) pastu tambah plak kena pancaran matahari yang memang cantek la.. kompem2 la terbakar muka aku.. tak pasal2 dah jadi hitam.. hahahhaha.. so, arini aku kuar pegi midvalley yang tak jauh mana dari kolej aku.. my plan nak pegi beli fair and lovely sebab nak kembalikan balik wajah aku yang sebenar.. huhu.. dengan duit yang seciput lam purse aku, beli la fair and lovely ni.. harga tak murah la tapi berpatutan, rm 5.52.. eheks.. harap2 muka aku kembali normal macam dulu.. waaaaaa :-(

tapi kan, best jugak jadi promoter ni.. aku jual barang pon asyik laku jer.. perasan jap.. hehe.. tapi kan, aku agak bengang dowh dengan promoter2 free hair HOYA yang laen kecuali si mai.. asyik aku je kena buat keje.. diorang dok berdiri tayang muka je.. dok berjoget macam kerang busuk.. buat free show plak.. dia ingat orang tak tengok ke.. ape kejadahnye la eh.. kalo cantek takpe la.. ni mekap tebal 20 inci.. produk nye tak laku.. hampeh tol.. aku yang sakit2 lutut ni pon gagahkan gak nak laku kan produk HOYA ni.. kalo tak kena marah dengan bos la.. diorang ni, dah la berdiri sikit, rehatnye memanjang.. orang laen pon penat gak, lagi penat pada diorang tapi takde la rehat sampai sempat pegi beli mister potato la ape la.. ishhhhh.. 

kalo la bos cakap sape yang jual produk dia paling laku, dapat komisen lebih, kire aku la yang dapat sebab aku sorang2 je yang promote dan aku banyak jual produk tu.. but tu la, takde plak bos cakap camtu kan.. takpe la, asal aku enjoy jadi promoter ni even sakit and mukaku burn.. gaji tak dapat lagi.. huhuhu..

dah2 la.. sebelom aku membebel lagi panjang.. baek out dulu.. thanks sudi baca.. jumpa di next entry.. daaaa :-)

No comments: