17 December 2010

Mei-chan no Shitsuji

assalamualaikum readers sekalian..

rajen plak aku nak update blog ni hari2.. hahha.. even lutut aku sakit yang amat sangat gara2 nurse yang agak ganas.. tapi tulis blog bukan pakai lutut, pakai hati, otak dan jiwa.. cehcehceh.. korang pernah tak tengok citer jepun ke korea ke ape2 la seumpama dengannya.. mesti ada kan.. and aku taw readers kat luar sana tak kire mude ke tua mesti ramai giler fanatik ngan citer2 korea and jepun.. tapi aku tak la.. aku lebih suke citer bollywood.. hehe.. boleh bilang ngan jari berapa je citer korea or jepun yang aku tengok contoh cam citer fullhouse, my mighty princess, my baby and i, prince of tennis dan mei-chan no shitsuji.. haaa, sikit kan.. aku tak fanatik sangat, kalo nak tengok baru aku tengok citer2 korea jepun ni.. even lagu2 diorang pon aku tak berapa minat.. pelakon plak, yang hensem2, kiut miut je aku minat.. hehe.. 

okeh, dalam banyak2 citer korea jepun ni, aku  nak cakap sal citer mei-chan no shitsuji ni la.. sape2 yang tak tengok tu memang rugi la.. lucu kot citer ni and best la.. ada plak sekolah untuk pewaris takhta ek.. pegi sekolah ngan helikopter.. siap ada butler ( macam orang gaji ) lak tu.. yang tak tahannye semua butler hensem2, comel2 beb.. cair kejap.. hahhahahhaa.. mula la aku berangan kalo la aku dapat jadi camtu.. haahhhaha.. angan2 mat jenin la ko zakiah oiiii.. dalam citer ni, aku paling suke kat aoyama si butler rika.. adusss, comel tomel la dia.. 

buat readers yang tak tengok ag, meh sini aku bagi sinopsis sikitt2 tapi lam bi la ye sebab aku copy paste dari mr/mrs google je.. huhuhu.. 



ni la student2 and butlers diorang


sinopsis :

The story revolves around a young woman named Mei, who was rescued as a young girl by someone calling himself her "butler." With only a vague memory, though, the experience seems like just a dream. But one day, after her parents' accidental death, he appears: Rihito comes from a line of outstanding butlers, and he has been appointed to serve her! Now her ordinary life has completely flipped, as she discovers that she's actually the heiress to a fortune, and is forced to transfer to St. Lucia Girls' Academy, where all the students have butlers! As a result, her childhood friend Kento decides to enroll in a butler school so that he can stay close to her.



hah amek.. carta organisasi diorang.. hahha



mei sama and her butler, rihito san

bawah ni adegan2 lam citer ni.. aku pau dari google lagi.. hahaha.. tapi aku memang dah tengok citer ni beb.. 



so romantic.. wuhuuu


olololo.. tomel2.. hehe


aduh.. sakitnye.. ni time si princess tami memanah rihito san 


and dis is my feveret.. aoyama.. hensem kan2 (^^,)

butler-butler ni sebenarnye ada ranking gak taw.. ada yang pangkat a, b, c dan yang paling tinggi pangkat s ( si rihito san ).. susah jugak la nak dapat pangkat paling tinggi tu.. family si rihito ni memang dari dulu lagi jadi butler kat family hongo.. sama jugak family kiba jadi butler family izumi.. tengok la senarai bawah ni kalo nak tahu lebih lanjut.. 


"M" denotes Master and "B" denotes Butler.


Shadow (Ombra) Rank

Moon (Luna) Rank

Sun (Sole) Rank

St. Lucia Girl’s Academy

Hongo Family

Nakamoto Family

Others


ok.. dah hayati dah??hehe.. nanti korang tengok la citer ni.. kompem xbazir time korang taw sebab citer ni memang betol2 best.. aku dah tengok banyak kali tapi tak puas and tak memboringkan.. hehe.. yang ombra, luna, sole tu pangkat untuk student2 atas kecemerlangan diorang.. ombra paling bawah la.. 

k lah, sampai sini je.. jumpa di next entry.. adios amigos.. tata titi tutu 


No comments: