15 December 2010

Sambut Birthday Anan..

hepi birthday to you.. hepi birthday to you.. hepi birthday to anan, hepi birthday to you.. mood nyanyi kejap sebab boring dowh.. fyp tak siap ag.. tolol la aku ni.. hahahahha.. semalam kitorang pegi mid valley sambil sambut birthday si anan, salah seorang kawan aku.. actually birthday dia 12hb tapi sebab dia balik kampung, so kitorang celebrate lambat 2hari.. sebelom aku nak cakap panjang lebar, nak cakap yang sejujurnya la.. sebenarnye aku ni jenis tak suke tulis panjang2.. tpi aku lebih suke letak gambar.. nak wat tumblr tapi malas, aku lebih suke berblog.. hehehe.. okeh2, back to the topic.. sampai mid tu, kami pegi terjah domino's  pizza.. anan belanja.. maceh2 anan :-)

tapi kan, sebetol2 nya kami ( aku, kirah and ika ) nak belanja si anan ni kek secret recipe tapi sebab duit gaji kami sebagai promoter tak masuk2 lagi, kami leh bagi kek blueberry kedai biasa2 je.. sorry ye mek nan.. kami beli 1 slice je la kek secret tu.. hehehe.. ok la, jom usha2 gambar kat bawah jap.. taknak tengok, pejam mata k.. huhuhuhu.. 


kami berempat.. zakiah, ika, anan, zakirah~


ni la kek blueberry yang kami mampu beli.. huhu.. tp sedap :-)


ni aku.. bukan birthday girl taw

haaa, yang ni baru birthday girl yang sebetolnye.. 


ika, anan and kirah


domino's pizza.. sedap sgt2 tapi tak mampu nak habiskan sebab kenyang!!


alang2 nak krismas, bergambar jap.. hehe


macam mak datin tak???kah3~


giler besar bear ni.. besar pada aku kot

bergambar dengan bear2 besar



dah siap bergambar kat bear2 besar, lampu2 cantek tu.. kami pon blah la.. dok lame2 kat situ nanti duit habis.. dah la duit memang dah takde.. hehe.. 

papai.. thanks sudi baca :-)



5 comments:

none said...

oh bithday anan eh..HAPPY BIRTHDAY HANNAN!!! :P

zakiah ghani said...

tipah:galok la tipah ni.. hehe

none said...

ye la...besday tipah kene tgu taun depan

ean de gudgal said...

ouh bile birthday anan ? macam tak wish je . takpela make my wish for her yup !

Sheda Zainudin said...

anan! xbelanjo pok2 ni dih. xpo2. tipah ni aku tipah palo xdok lo. hahaha