09 December 2010

malang sungguh nasib aku hari ni..

9 disember 2010.. tarikh yang aku akan ingat sampai bila2 la.. trauma dah aku nak naek motor pasni.. huhu.. first tyme aku excident sorang diri.. lam upm time nak pegi interview zakat pagi tadi.. adusss, pedih giler kepala lutut aku.. nasib baik time aku jatuh motor tadi takde orang, kalau tak malu la weyh.. hahhhahahaaa (sakit2 pon sempat ag gelak)..

tu episod jatuh motor aku.. ni satu lagi malang.. arini result final exam sem5 kuar.. jangan tanya la dapat berapa, mesti la tak gempak.. huhuhuhu.. down plak tu.. rase macam malas je nak study.. tapi sebab ada satu sem je lagi, aku kena habiskan jugak.. taknak extend.. huhu.. dah la sem depan final year projek 6jam kredit.. banyak kot.. kalo dapat rendah, gerenti effect giler2 kat pointer.. waaaaaaaaaaaa, ni tak suka ni..

sekarang ni aku kena menghabiskan 40biji ubat antibiotik untuk sembuh.. banyak la.. aishhhh.. doakan aku sembuh ye kawan2 :-)

7 comments:

NoRMaziRa BiNti Md ALi.. said...

npe lak? zakiah x cti ag ke?

z_zakiah said...

jatuh motor.. huhu.. abes luka dua2 kepala lutut.. sakit giler.. cuti tapi x blik sbb on process wt final year projek~

J.M.R said...

get well soon!:-)

ean de gudgal said...

mu ok x kioh ?

z_zakiah said...

J.M.R:okeh.. pray for me :-)

an:sakit ag... denyut2.. insyaALLAH ok (^^,)

tipah tersohor said...

muto mira ko???tu la ore soh g ambk lesen dlu...hahaha

z_zakiah said...

tipah:aishhh.. xsabit nga lesen la.. dam nk jd, nk wt gano.. huuhuhu.. aah, muto mirah~