05 December 2010

Malaysia Agriculture, Horticulture & Agrotourism International Show 2010 ( MAHA 2010 )

adoiii.. rase lame gler tak update blog ak neh.. tapi kalu aku update ada orang baca ke??hahhahahahhaha ( evil laugh ).. entry kali ni aku nak cerita pasal MAHA beb.. gara2 event ni la aku demam dua hari tapi tetap pegi keje.. cari duit punye hal kan.. xkire la demam ke ape.. tapi hari ni aku last day keje sebab memang tak larat kot.. padahal event ni abes ari ahad tapi aku abes awal sehari.. dah dapat gaji plak..yeayyy :-)

aku kat sana just jaga booth je.. bukan crew ke ape ke.. i'm exhibitor.. keje bagi flyers ngan explain kat orang pasal barang2 kat booth tu.. kalu ikutkan tang keje tu, memang la nampak simple je, tapi fuhh agak memenatkan sebab  kena berdiri je.. tapi aku respect la staff kat booth aku tu, means pekerja2 kilang pat aku jaga.. sebab diorang memang take care pasal kesihatan aku.. macam2 nasihat diorang bagi.. diorang yang tak bagi aku keje for last day sebab takot aku tak larat, nanti terpengsan kat hall tu sape nak angkat aku.. huhu

gaji yang aku dapat pon masyuk.. berbaloi la.. booth aku jaga tu nama dia multifilter sdn bhd.. semua jenis filter, dispenser, spare parts, catridge or korang nak buat servis untuk filter yang korang dah ada pon boleh.. untuk semua jenis brand filter la..  sebab diorang kilang, jadi supplier untuk sape2 yang nak jadi agent.. macam2 produk ada.. kalo korang ada pegi event ni, pegi la booth 014 kat hall b.. saje nak promote booth diorang.. hehe..

and then, manager kilang ni ada cakap la kat aku, kalau ada sape2 nak cari keje, try la apply kat kilang ni.. manager tu baek kot.. dia banyak bagi tips kat aku pasal bisnes.. nak komunikasi ngan orang.. staff2 diorang pon sama.. so, aku hepi la keje ngan diorang even penat.. diorang baek.. kalo ada antara korang yang nak cari keje, search la kat website dia.. ni haa www.multifilter2u.com.. try la, mana tau kot2 dapat noh.. 

and lagi satu, korang yang tak pegi maha lagi, better pegi la esok, 5hb 12.. sebab last day dah exhibition tu.. best la, macam2 ada.. cakap je nak crai produk ape, semua ada.. rugi kalo tak pegi.. k lah, sekian saja untuk kali ni.. wassalam n thanks sebab sudi baca entry yang tah pape ni.. hehehe :-)


No comments: