08 December 2010

Shopping2 Shawl..

hai uolllsss.. eheh, macam ramai je baca blog ak ni.. kali ni aku nak advertise kan satu blog yang menarik perhatian aku.. sebab dia ada jual banyak shawl yang cantek2.. dah la aku sekarang dah dok menggila kat shawl.. cuti awal muharram yang lepas, aku dengan gelojohnye telah  memborong 10helai inner cotton and 3helai shawl.. baru 13, tapi aku tak puas ati lagi.. nak tambah banyak2 lagi.. hehe.. manyak cantek ko zakiah, duit nak cari mana (refer to myself).. hihihuhuh..

pastu, blog ni pon ada tunjuk tutorial nak pakai shawl camne.. senang citer aku suke la... tak payah dok susah2 nak cari kat youtube kan.. so, to gadis cantek ke tak cantek ke kat luar sana yang suka pakai shawl, aku rekemen la korang tengok kat blog ni.. aku tak try beli lagi tapi dia punyer collection very interesting..

jangan malu2 nak tekan link ni ye shawl collection.. selamat membeli (^^,)



No comments: