15 December 2010

Promoter Jomheboh Bukit Jalil..

aritu kat aku punyer entry aku ada citer pasal muka aku burn sebab jadi promoter.. tengah2 panas tu.. huhu.. entry ni aku nak tunjuk je yang memang betol kami, aku, kirah dan ika jadi promoter.. takot2 la korang tak caye ke.. hehehe.. jom2 tengok gambar kami kat bawah.. check it out!!!!



sebelom pegi keje, lepak luh.. hehe


ika with kereta idaman


anak mami neh.. dua2 kete dia nak.. hehe


aku dengan kete yang tak berapa nak diidamkan.. ngeee~


sempat ag posing kat booth ribena.. hehe


jomheboh!!!


bakal pembaca berita tv3.. 


ni pulak bakal pengacara whi next episod.. amin.. huhu


adik mia sara nasuha.. kiut giler.. 


tumix2.. 1 paket rm10, dapat free gift... cepat2.. hehe.. ni la promoter tumix, ika ngan kirah.. aku lak promoter hoya, booth  ke2 after tumix.. 

ha, dah cayer dah sekarang??hehehe.. ni la keje kami.. kena promote produk tumix, vono and hoya.. mau tak burn muke.. tengok la cuaca nyer camner.. panas beb.. huhu.. nak cakap sket, aku dapat gak salam ngan adik mia sara ni.. kasi kamu semua jeles kejap.. hehe.. kiut ngat dia.. bangga aku kejap.. tapi kesian la kat dia, panas2 camni, kene paksa amek gambar sebab ramai peminat dik mintak nak bergambar.. aku tengok dia senyum pon cam terpakse dah.. kecik lagi kan dia.. kesian2.. tapi dia comel bangat.. memang kena la dia ada ramai peminat~~

ok lah.. dah penat taip2.. bye.. assalamualaikum.. 

2 comments:

yuyuEyuliaNa said...

wah kiah ! beatnye :)
gaji bape? haha

zakiah ghani said...

yuli.. berbaloi la.. rm160 hengget.. kul10pg smpai 10mlm.. hehe