13 February 2011

BEN ASHAARI TANYA .. 1TUBE.MY

BENASHAARI
assalamualaikum..

hello u olsss.. tibe2 tak ngantok la pulak mata neh.. orang tak ngantok sebab study tapi aku melepak kat sini.. rilex der.. time aku rajen ni la aku nak update blog ni.. bia la takde orang bace pom.. sob sob sob.. tacing la pulak.. huhu.. 

sudah terang lagi bersuluh kan entry aku ni pasal apa.. ala, ABG BEN yang femes tu... dia selalu buat segmen tau.. bagus untuk blogger2 baru cam aku neh.. okeh.. tak payah  citer panjang lebar sebab aku kena lebarkan komen dan citer pasal entry neh.. hehe..

untuk melayakkan menyertai segmen ini, aku dikehendaki buat satu entri :-


  1. sila letak header BEN ASHAARI BLOG
     = done
  2. Tajuk : BEN ASHAARI TANYA .. 1TUBE.MY
    = done
  3. Sila beri pendapat anda mengenai VLOG ( Video Log ) BEN ASHAARI ini
    = first2 bukak nampak ben agak gementar sikit bila bercakap.. video ni bagus sebab ben ada bagi tips2 untuk remaja2 mencergaskan badan dan tips2 untuk blogger2 baru nak memfemeskan blog masing2.. nak loading video ni pon sangat cepat.. part sangat menarik time dalam gym dengan aksi2 yang memang kental la.. and then, ben jujur menceritakan tentang diri ben time berblogging.. cayalah ben.. sila klik SINI untuk watch it..
  4. Pendapat anda mengenai www.1TUBE.MY dan penambahbaikkan yang boleh anda cadangkan .. Jika ada kelemahan , sila beri pendapat anda ..
    = sangat bagus untuk tontonan umum.. cuba promote kan www.1TUBE.MY supaya orang ramai tau kewujudannya.. setakat ni takde kelemahan lagi.. semua ok..

  5. Jika diberi pilihan , apakah anda ingin terlibat dengan projek VLOG ini atau membuatnya sendiri ?
    = kalau ada yang sudi jemput ok aje.. hehe.. nak buat sendiri malas la pulak.. banyak keje :-)
  6. Tinggalkan url entri anda di ruangan komen ini ..
        = done


okeh.. sekian saje.. adios amigos.. 




No comments: