12 February 2011

My Love..

assalamualaikum..


opsss.. ketemu lagi.. haipp, yang ni bukan sambungan dari entry minggu lepas ya.. tiada kena mengena sama sekali.. aku ada my love laen.. ramai bangat dong.. mereka la yang selalu menceriakan hidupku di kampung dan di mana2 aku berada dan dalam  hidupku termasuk "si love" itu.. chaiit, ayat tak leh blah.. wawawawa.. 




Mok

ni salah seorang nenek aku.. nenek sebelah mak aku.. umah dia depan umah aku je.. so, tak payah nak susah2 balik kampung segala macam.. hahaha.. nenek aku dah kematian atok aku about 7 tahun sudah.. sekarang dia dok ngan pakngah aku yang belom kawen lagi.. my nenek ini is so baek.. cekodok (kat kampung aku panggil jemput2) paling best.. rangup.. hehe..



Ayoh

ni pulak ayah aku.. sekarang dah umur 52 tahun.. keje sebagai petani.. ayah aku ni tangan dia seni.. kreatif orang kata.. boleh buat pistol nak tembak pelanduk la ape la.. buat guna alat2 terpakai je beb.. siap boleh jual lagi.. huhu.. tapi anak2 dia tak ikut kekretifan itu.. kreatif bab melukis ada la sikit2.. 


Mek

ni mak aku yang berumur 53 tahun tapi aku tengok still maintain muda.. ngeee.. biasa la, pakai fair and lovely kan.. agagagga.. seorang yang tabah, baik dan segala macam yang baik2 la.. masakan dia, puhhhh, memang sodap.. tak cukup tu.. 


Kak Long 


che zalifah.. my eldest sis.. yang laki tu husband dia.. dah 3 orang anak dah kak long aku ni.. kejap je.. tapi dia dah tak boleh pregnant lagi sebab tiga2 operate.. anak2 dia comel2 dan nakal.. geram2.. hahha.. umur dia 32 tahun sudah.. kak long aku ni sporting :D


Abe D

abang aku, che zaidi.. umur 30 tahun sudah tapi ngak kawen2 lagi dong.. sape2 nak jadi kak ipar aku, sila2 lah.. wawawawa.. ni pom sporting jugak..


Kak Tie

second akak aku, che zaliati.. umur 28 tahun sudah.. baru kahwin raya puasa 2010.. sudah pregnant, sukenye aku.. ngeeeeee... dapat anak buah no4 pulak nanti.. kahwin ngan orang nogori tapi siyes abang ipar aku yang ni lawak.. sebab dia nak belaja cakap kelantan tapi lucu.. kitorang ni yang bantai dok gelak kat dia.. hahahhaha.. kesian.. 


Abe Ri

anak no4 dalam keluarga, che zamri.. seorang tentera askar pangkat ape ntah.. sarjan kot.. tak ingat, abaikan.. yang ni dah 26 tahun.. dia askar kat melaka.. sporting.. hensem.. haha


Kimi

abang aku yang ke 3, che zairul hakimi.. nama dia je yang panjang sikit.. jeles aku.. huhu.. masih belajar kat uthm kos engineer mekanikal.. dah  24 tahun kot.. yang tu bukan anak dia tau, anak sedara.. dia tak kahwin lagi.. 


Me

hahaha.. yang ni aku la, che zakiah.. anak no6.. belaja kat upm kos sains alam sekitar.. tapi aku bercita2 nak jadi cikgu math.. doa2 kan aku ye..


Yen

ahmad fadzrin, 19 tahun.. ngah belaja kat ikm besut.. dekat je tu ngan umah aku.. dia ni lucu.. kitorang sume suh dia try ujibakat raja lawak.. sebab dia boleh tiru apek la, nabil la.. siyes tak tipu.. adik aku ni suke bersilat.. sebab kitorang ni ada darah pendekar sikit2 sebab arwah atok aku sebelah ayah silat jugak..


Ira

ni nur zahira, ngah belaja lagi.. fom5.. kalo kat umah, aku dok mengajar dia add math ngan math.. subjek laen aku xberapa nak pandai sikit.. hehe.. budak ni kreatif, ikot ayah aku kot..


Parih

adik aku yang bongsu.. fom3 dah sekarang ni.. adik aku yang ni kedekut sikit kalo bab2 duit.. ngeee.. kalo nak suruh dia g beli pae2 kat kedai kan, mesti kena ada upah baru dia nak g.. ishhhhh.. tapi siyes la adik aku ni hensem.. hahaha.. kat sekolah pom ramai kot minat dia.. 



inilah my love aku.. sebenarnye nak masukkan jugak mak2 pak2 sedara ngan sepupu2 aku tapi takde gambar diorang semua.. ada sikit2 je.. laen entry la eh.. sekian.. adios amigos.. 



No comments: