14 February 2011

Contest Mimik Muka Terbaik..

assalamualaikum..

before tidur, aku nak join satu contest ni.. 



mimik muka terbaik


so, aku pertaruhkan gambar ni.. 


hahaaa.. macam2 gelagat spontan


FYI, gambar ni di ambil time aku date ngan bf kat low yat.. tepi times square tu.. si bf aku yang amek gambar2 ni semua tanpa ku sedari.. wawawawa.. picture2 ni menceritakan gelagat2 spontan aku time marah, merajuk, ngah baiki tudung, kesejukan minum ice blended dan yang pic first tu aku tak ingat buat ape.. rase2 macam aku tengah say something kat bf aku tuh.. tetibe dia snap.. aiyarrrkk.. fifth pic siap muncung mulut2 tu.. hehe..


now, aku nak tag 



  1. sheda
  2. fishah
  3. amier
  4. wan zulqhairi
  5. nally

finish.. adios amigos.. 





2 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
zakiah ghani said...

@shidi shah

bukey gamba ak la.. gmbar penganjur contest neh..