08 February 2011

Dapat Award..

assalamualaikum.. 


lame gile aku tak update blog ni.. nasib baek still cantik lagi (angkat bakul sendiri nampak.. hehe).. tapi kan,betol ape.. kalo tak aku takkan dapat award ni.. think logically!!


bangga, suke, hepi and macam2 perasaan sukacita bermain di minda sebab dapat award.. thanks and credit to nally :D



ni lah award nye.. shantekk~~


bila dah dapat award.. kena la jawab soalan.. jom~



1. bila orang sebut nama anda, apa yang diorang akan cakap lepas tuh??


    blablablabla.. diorang ni banyak mende nak cerita dan bertanya kat aku..




2. apa yang korang pikirkan tentang blog story little princess?

    kiut miut.. aku suke kaler blog dy


3. ucapan untuk owner blog ni?



    selamat maju jaya and nice to know you:D


4. apa perasaan dapat award?



terkejut sebab dah lame tak bukak blog ni.. tengok2 aku ditag.. huahuahua


5. apa yang anda selalu buat kalau boring?



    maen tenet, tengok citer.. blogwalking.. haha

6. senaraikan 5 benda yang korang sayang sangat


  • handphone
  • laptop
  • kasut+selipar+baju+shawl and inner yang aku beli guna duit hasil keje part time.. 
  • teddy bear membe2 ak bagi as birthday present
  • duit tapi ak boros je.. haahhahaa

7. tag kat 3 orang




hope u olss hepi dapat award.. adios amigos~



No comments: