15 March 2011

.1st give away AKA contest from Rosieee

assalamualaikum..

lagi GA aku mau join.. hahahahahahha.. GA kali ni kelolaan rosiee.. boleh TEKAN SINI kalau mau join jugak =)


SINI


bagus la dia buat GA macam ni sebab aku ni memang suke sudoku.. siap ada buku lagi.. tapi kali ni otak aku lembap sikit nak membolehkan jawapan.. tapi aku tetap tak berputus asa.. cuba dan terus mencuba sampai dapat.. akhirnya, jeng2.. ni lah jawapan dari aku.. check below:




warna warni gile jawapan aku.. haha.. mintak2 la betul.. aku sangat suke dengan sudoku ni sebab ia mengajar kita kemahiran berfikir.. tak semestinya orang yang suke matematik (macam aku ni) je yang boleh maen sudoku dan tak semestinya juga orang suka matematik ni cepat dapat jawapan.. tidak sama sekali.. semua orang boleh maen sudoku even orang tua, kanak2 sampaikan yang buta pon boleh maen(tapi aku tak pernah jumpe lagi la setakat ni).. hee.. 

dalam entry ni, rosieee ni suh letak video yang aku rase nak bagi kat dia.. so, aku pilih yang ni lah.. lagu rapuh by opick.. sejuk hati dengar lagu ni tapi tak insaf2 lagi aku ni.. haha.. hope u suke lagu ni =)




kita hidup kat dunia ni semua bergantung kepada DIA.. YANG MAHA ESA.. so, pokok pangkalnye, semua yang ada pada kite adalah milikNYA.. kita patut bersyukur dengan apa yang kita ada sekarang.. walaupun kadangkala kita lupa dan alpa akan rezeki yang dikurniakan kepada kita.. sama juga dalam ibadah dan perkara2 lain.. daripada ALLAH kita datang dan kepadaNYA kita kembali.. 



wassalamualaikum w.b.t..


2 comments:

.r.o.s.i.e. said...

thanks sbb sudi join contest :)
ngah review2 ni..;)

zakiah ghani said...

.r.o.s.i.e:tenkiu sudi singgah =)