03 March 2011

DISEBALIK TABIR BLOG

assalamualaikum.. 

dalam kemalas malasan aku nak buat keje ni, terterjah ke blog BEN ASHAARI menengok2 entry2 terbaru dia..  tetibe terpandang satu segmen.. hmmm, menarik.. apalagi, aku join la.. hahaha.. jom SINGGAH SINI KEJAP..
tapi due date dy dah malam ni kalo tak silap.. naseb baek sempat ag.. uhuks.. 




oleh kerana aku dah join, BEN ASHAARI ni suh letak satu gambar paling menawan.. hmmm, mana nak cari neh.. belek2 folder, terjumpa gambar ni.. menawan la kot.. huahuahua.. abaikan jika tidak.. hahaha




serba sedikit mengenai aku..

nama diberi che zakiah bt che ab ghani.. berasal dari jerteh, besut.. anak jati terengganu tapi cakap loghat kelantan sebab jerteh ni sempadan kelantan.. hehe.. anak ke6 dari 9 orang adik beradik.. lahir pada 11 jun 1989.. masih lagi study ( tahun akhir ) di uni. putra malaysia.. belom berkahwin.. suke berkawan dan aku tak chantek pom.. hehe.. 

bilangan follower..

setakat ni ada dalam 79 orang.. follower tetibe melonjak naek sebab join segmen BEN ASHAARI jugak.. 


yang ni soalan dari BEN ASHAARI :

1.jika anda tak punya blog , apakah yang akan anda lakukan di dunia maya ini??
           of cos la dok mengadap fb je memanjang.. nak2 bila dah addicted dengan game kat    
        fb ni ha.. mau keje laen tak tersentuh.. hehe.. pastuh, suke blogwalking ke blog2 laen.. jadi silent reader tapi bkn anynomous <bia la ejaan salah pon>..


2.Ceritakan kepentingan blog kepada anda
bila dah terjebak lam dunia blog ni, rase cam blog ni sangat penting sebab kat sini aku boleh meluahkan apa yang terbuku dihati even tak sepenuhnya.. at least, rasa lega walaupun tak dapat mengadu kat sape2.. pastuh, blog ni menjadikan tempat aku berkenalan dengan ramai kawan tak kira dari bangsa, negeri berlainan.. and then bila dah berkawan dengan blogger2 laen, otomatik baca diorang punyer entry dan dari situ aku dapat beberapa 
tips atau iktibar atas sesuatu kejadian atau benda.. sebab blog ni merupakan salah satu 
tempat yang boleh    menenangkan jiwa, hati  dan berkongsi pendapat @ idea serta boleh ambil nasihat orang laen.. 


3. Blog feveret yang wajib singgah hari hari .. Kenapa dan mengapa ?
   cite tentang blog feveret ni, actually banyak.. tapi yang paling aku suka semenjak dua 
menjak neh entry2 dari blog2 yang berunsur nasihat, pendapat, simple dan santai habes.. blog yang aku maksudkan ialah umar faruq & ben ashaari.. siyesly memang santai dan simple.. and satu lagi blog alief sebab entry dia kelakar2 kot.. hahaha.. aku mampu tergelak aje =)

   
memadai la tu.. hehe.. papai ~~


11 comments:

Umar Faruq said...

ehh.. haaa.. i saw my name there.. hehe.. thanx..

zakiah ghani said...

@apisv2

silalah mengunjungi blog yg tak sberapa ni.. hehe

zakiah ghani said...

@umar faruq

ye la, sbb blog anda and BA, follower sy bertambah.. thanks gak dude =)
troskan dgn entry2 yg santai2 ye..

Tieah Madian said...

Salam perkenalan..
Huhuhu..



Entry Terbaru : Blog Lucah Semakin Digemari

zakiah ghani said...

@d_tieah

salam perkenalan jugak.. okeh, nt sy tengok =)

mas saari said...

singgah dari blog abg ben
salam perkenalan..

jom join contest saya!
http://masikarfan.blogspot.com/2011/03/contest-makan-paling-comot.html

Lulu Caldina said...

rajinnya join segmen encik Ben...
keep it up...semoga sukses dalam dunia blogger

zakiah ghani said...

@bun

salam kenalan jugak.. insyaALLAH nt sy votekan

zakiah ghani said...

@mas.saari

insyaALLAH.. salam kenalan=)

zakiah ghani said...

@kei seichi

salam kenalan jugak =)
thanks sudi singgah sini

Prince said...

"nice entry tau... dtg dari blog abg ben.... jom bce petua orang2 tua tntg soal kecntikan tubuh badan..."

selamat berkenalan ye...:)