25 March 2011

SEGMEN: AKU KAKI BLOGGING

assalamualaikum..

ahah.. mau join itu segmen pulak.. bukan dari BA tau tapi dari rakan seuniversiti aku.. kenal pon dalam blog ni je.. gerangan nye sila JENGUK SINI.. meh kite reramai memeriahkan bloglist dan kenal2 antara satu sama lain.. =)




tapi.. kalo nak join mana2 segmen tak terkecuali ada syaratnye.. kena jawab soalan ma.. hehe.. jom tengok jawapan aku.. terbaek dari ladang ayam aku la.. ahah


  •  usia blog korang?
ahah.. almost 5 month macam tu la.. baru je lagi.. 
  • dalam 1 hari berapa entri korang post?
actually ikot mood la.. kadang2 kalau terlampau rajen sangat sampai 10 4 entry di update dalam sehari.. tapi entry pasal contest, GA, segmen je yang banyak.. haha
  • apa yang best tentang blog korang?
menarik la sangat kan.. uwaaa.. haha.... best nye blog aku ni sebab adanye aku la.. erk!!
  • cara korang berblogging dan promote blog?
biasanya aku promote blog ni dengan cara join mana2 segmen, GA dan contest.. sebab time ni la orang nak menjenguk blog kite even tak baca entry sekalipun.. at least ade la jugak orang datang kat blog kan.. huhu
  • blog yang korang suka serbu?kenapa?
banyak kot.. tapi yang biasa diserbu red-kamikaze.blogspot.comaliefcmoi.blogspot.com dan tak terkecuali http://www.benashaari.com/ sebab entry2 diorang ada yang membuatkan aku terbahak2 nak2 si alief tu.. haha..
  • impian korang dalam dunia blog ini?
kalau boleh nak sentiasa berblogging even dalam keadaan busy sekalipun.. and then nak blog ni disukai suatu hari nanti baek dari segi entry mahupun yang lain.. insyaALLAH..


3 comments:

Kechik Itu Comel said...

moga impian tu tercapai..

anyway dah buat entry psl segmen ni..=)

najihahfara said...

hai blogger upm..
hihi singgah sini dari blog KIC.. :)

aLieF si Muncung ManiS said...

alief nak nyanyi lagu alief aziz khas utk kiah..1 2 3 ....


sayang sayang syang,
alief suka ngarut,
tertutup sudah bagi ku kesempatan,
dan bukan gayaku,buat org gelak,


opss!! lupa lirik pulak..hehe..thanx kiah..huhu..happy blogging ye..kalau sampai setahun usia blog nnti,,kita sambut brthday blog sama2 k..