06 March 2011

Oh Yeah.. Review Blog..

assalamualaikum.. 

nak tido dah tapi terlepak kat sini pulak.. macam biase la kan, bile blogwalking, first2 kompem aku g blog dy dulu.. alahai, sape lagi.. si umar faruq tu.. yang femes ngan trademark dy, erk!

aku buat entry ni sebab nak wish time kaseh yang teramat2 sangat kat dy sebab sudi review blog aku.. dan sudi komen.. komen la pape pon, tak kesah u.. memang ngaku blog ni serabut.. lol.. hahahha.. cer tengok SINI.. tengok ape dy komen.. dush3, menusuk kalbu.. hahaha.. tapi memang betol ape.. aku maen letak je mane yang ada, tak reti lagi ni.. and, sape2 yang berminat nak buat header kat aku, sila2 (bajet femes soit, menggelabah).. caittt.. hak tuiii.. tu je aku nak cakap dalam entry kali ni.. hahhaaha.. sengal!!

papai.. ngee ^^,


2 comments:

aLieF si Muncung ManiS said...

tahniah...hehe..meh alief buat header utk kiah..yg penting kiah bagi gambar kiah yg kiah nk letak kat header tu,,beserta dgn ayat2 yang kiah nak tulis kat header tu..insyaAllah alief buat...send gambar tu thru fb masej pun tak ape..ni hadiah dari alief kepada kiah sbb kiah rajin komen blog alief..

zakiah ghani said...

@aLieF si Muncung Manis

wahhh.. terharu nye kite.. huhu.. time kaseh.. t kite bg =)