13 March 2011

[KAMIKAZE] Aku nak join bloglist Kamikaze !

assalamualaikum <nada sebut macam saiful nizam si husband aida gadis melayu buat>

di pagi yang syahdu bertemankan air neslo.. haha.. mula la tu nak berpuitis2.. geli aku.. kih2..aku memang sengaja nak join segmen dy neh last day punyer.. saje bagi peluang kat orang laen join dulu.. heroin steady la lambat2 ni.. bia lambat asal selamat.. hahaha.. over pulak mamat neh letak syarat banyak2 tapi nevermind, aku tetap nak join..  hehe


dulu UMAR FARUQ, sekarang MR.KAMIKAZE


nak tau tak ape syarat2 nye kalo nak join.. jom pandang bawah

1. Buat entri khas bertajuk : [KAMIKAZE] Aku nak join bloglist Kamikaze !

--------- > sudah siap

2. Amek header aku dan linkkan ke entri ini..
--------- > sudah jugak pak

3.Sila follow blog aku dan like pada page >> INI
------- > bisa diatur.. sudah like dong

4.Tag 2 orang blogger dan make sure diorang tahu.. Kalu tak tahu aku gigit korang.. 
--------- > anan & nally

5.Tinggalkan url korang kat bahagian komen entri ini...
-------- > dah

Tarikh tutup peluang keemasan ini adalah 11.59pm ( 13hb Mac 2011 ).. buat blogger yang singgah blog ni, sila2 la join.. FOC je..