12 March 2011

Saya Blogger Gila Traffik

assalamualaikum..

uhuk2.. terbatuk2 baca tajuk entry.. actually aku takde la giler traffik sangat.. tapi aku giler2.. haha.. disqualified ke??hehe.. okeh2, taknak bebel panjang2.. nak join segmen neh.. haha.. kali ni dianjurkan oleh taufiq helios.. keterangan lanjut, HUBUNGI SINI.. 





kepentingan traffik kepada blogger??hmmmm.. pada pendapat aku, traffik ni boleh dijadikan inspirasi kepada blogger baru untuk terus berblogging.. macam aku.. jika aku tengok traffik blog aku fuhh, macam ramai je jenguk blog, otomatik aku jadi bersemangat.. tapi kalo tak ramai pon, aku tetap berblogging cuma frust la sikit.. huhu..

bagi aku, untuk dapatkan traffik ni, aku join je mane2 segmen or contest sebab dari situ blogger laen datang ke blog kite.. naek la jugak even sikit kan.. hehe

tu pendapat aku.. korang plak macam mana??jom join reramai.. meriahkan segmen ni..boleh pakat2 kenal kan.. hehe.. tapi ngorat sesama blogger not allowed.. hahaha.. 

papai ^^,



1 comment:

Dda Ly said...

saye pon gile trafic..huhuhu tp bile nak dpt trafic mcm abang ben hah? :P

meh ke rumah..
~monday blues~
keep in touch ye..♥♥♥